Administratie Kerkbode

Om op de hoogte te blijven van alles wat er in onze gemeente gebeurt, verschijnt er eens per twee weken "De Kerkbode". De administratie van het kerkblad valt onder verantwoordelijkheid van het college van Kerkrentmeesters.

Wij willen de betaling van het abonnement op de Kerkbode middels een automatische incasso laten plaatsvinden. Dit is voor u als abonnee ook de makkelijkste en veiligste manier om te betalen. Daarnaast geldt dat een automatische incasso voor ons de makkelijkste en de goedkoopste manier is om de abonnementenadministratie te verwerken.

Het is gebleken dat we abonnees zonder een automatische incasso meestal nog een herinnering moesten nasturen, omdat men het nu eenmaal snel vergeet vanwege de papieren die zoekraken. Kortom, het vriendelijke verzoek aan u is om een machtigingsformulier af te geven voor een doorlopende automatische incasso.

Voor de abonnees die geen machtiging voor automatisch incasso hebben afgegeven, het verzoek om de abonnementskosten à € 20,- over te maken ten gunste van IBAN: NL63RABO0347901255 van C.v.K. Herv. Gem. Ochten onder vermelding van "Kerkbode + jaartal".

Twijfelt u of u een machtiging voor automatisch incasso heeft afgegeven of wilt u dat alsnog doen, of is uw rekeningnummer inmiddels gewijzigd, neemt u dan contact op met de administratie van de Kerkbode, H.J. Stoffer (0344-641707 of via de site: Abonnementen Kerkbode).