JONG Ochten

Wat houdt het in? Een paar kernwoorden: inhoud, verbondenheid, ontmoeten. Tijdens de samenkomst is er een spreker die met ons stil staat bij een Bijbels onderwerp en dat verbindt met het dagelijks leven van de doelgroep. We zingen samen onder leiding van muziekgroep Gratia en er is ruimte om vragen te stellen. Na afloop zijn de aanwezigen in de kerk uitgenodigd om wat te komen drinken en eten in het Baken.

We organiseren dit circa 5 maal per jaar in de periode van oktober tot mei.
Voor wie? Ben je een jongere die naar het voortgezet onderwijs gaat of jong volwassene, voel je welkom en maak het allemaal live mee samen met je leeftijdsgenoten, in de kerk. Breng ook gerust een vriend(in) mee. Van harte uitgenodigd!
De samenkomsten worden net als de reguliere kerkdiensten natuurlijk ook uitgezonden en zijn op die manier voor iedereen te volgen. Via whats app is het ook voor degenen die online kijken, mogelijk om vragen te stellen.

Waar? De kerk is open om 15.00 uur en de samenkomsten beginnen om 15.30 uur.

Thema? Dit jaar / winterseizoen zal de geschiedenis van Simson worden behandeld. Er zijn veel (levens)lessen te halen uit het leven van deze Richter én veel te leren over de genade van God.
De datums worden gedeeld in de groepsapp van Choice, Spirit en Kompas, Insta en op de beamer in de kerkdienst 1 tot 2 weken voorafgaand aan de samenkomsten.

Van harte welkom,
De organisatie.

Ps. JonG Ochten staat voor:  Jongeren onderweg / opzoek naar God.
(Wie zoekt, die vindt. Matheus 7: 7 en 8)

Op dit moment kan nog niet worden ingeschreven voor een dienst, komt binnenkort terug om dit alsnog te doen.