Hervormde Gemeente Ochten

Kerkradio

Door middel van de kerkradio kunnen oudere en zieke gemeenteleden, die tijdelijk of langdurig niet in staat zijn de kerkdiensten te bezoeken, toch in verbinding blijven met onze gemeente en de kerkdienst thuis beluisteren.

Wanneer u hiervan kort of langduriger gebruik wilt maken, kunt u telefonisch (0488-428793) of per e-mail (klik hier voor het contactformulier) contact opnemen.
U krijgt dan een kerkradio in bruikleen. Hieraan zijn geen kosten verbonden, maar we vragen u op vrijwillige basis om een (jaarlijkse) gift naar draagkracht.
Wanneer u de radio niet meer nodig hebt of wilt gebruiken, wordt u verzocht deze weer in te leveren.

Bent u in het bezit van internet en een computer, laptop, tablet of smartphone dan is het ook mogelijk om online te luisteren.
Voor meer informatie, het aanvragen van een kerkradio of wanneer u overige vragen heeft, kunt u contact opnemen met de heer Aart Pelle, 0344-667701.