Over de webshop

Op deze webshop maakt u als gebruiker een persoonlijk account aan. Ook wanneer u al een account heeft op hervormdochten.nl dient er een persoonlijk account aangemaakt te worden voor de webshop. Dit aanmaken van een account is alleen de eerste keer nodig. Bij iedere vervolgaankoop kunt u met deze accountgegeven inloggen.

In de webshop kunt u direct een bestelling plaatsen en veilig betalen. De minimale afname per soort is 50 stuks. Bij het bevestigen van de bestelling geeft u aan of u de munten ophaalt bij het Baken of bij mw. Vink thuis (s.v.p. niet afhalen op zaterdag en zondag). Daarnaast geeft u uw e-mailadres in. Vervolgens wordt er afgerekend door middel van iDEAL. Na de betaling wordt er automatisch een email gemaakt die verzonden wordt naar Jannie Vink en naar u als koper.

Bij de bestellingen krijgt u per e-mail een bewijs van de bestelling in de vorm van een factuur. Op de factuur staat het bestelde omschreven. Op deze factuur staat tevens het referentienummer vermeld, welke ook terug te vinden is op het bankafschrift. Deze e-mail, samen met het bankafschrift is uw schriftelijke bewijs van de gift.

Afhalen collectemunten

Wanneer u de bestelde collectemunten ophaalt bij Janny Vink, kan dat alleen op werkdagen tussen 9.00 uur en 19.00 uur.
Niet op zaterdag en zondag. Mocht er niemand thuis zijn, dan dient u op een ander tijdstip terug te komen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Als u niet voor een dichte deur wilt staan, kunt u beter even bellen naar 0344-642292 voor een afspraak.
Wanneer u de munten wenst op te halen bij het Baken, dient u de bevestigingsmail mee te brengen. Jannie heeft in het Baken niet de beschikking over email en weet niet wat er besteld is.

Verklaring tot overboeken

Voor degenen die niet beschikken over de mogelijkheden van IDEAL, wordt er een ‘verklaring tot overboeken’ opgemaakt. Deze heeft Jannie beschikbaar. In deze verklaring geeft u dan aan welke munten er geleverd zijn en dat u het bedrag aan gekochte collectemunten binnen 25 dagen overmaakt naar de collectemunten rekening van de kerk. NL25FVLB0225392550

Met deze werkwijze blijft het mogelijk de aankoop van de collectemunten via bankafschriften aan te tonen bij de aangifte Inkomstenbelasting.

Klik hier om direct naar de webshop te gaan.